27januari

Usch, de är aldrig kul att betala ränkingar.. Men de blev inte så mkt denna ggr, tack o lov :) Massa pengar kvar att lägga undan o leva loppan för denna månad. De gillar jag!

J
obbat idag, shiet vad fint grapparna hade gjort under gårdagen! Nästan så de kom en liten tår .. Hah! en annan kämpar för att de ska vara snyggt o fint, o dom behöver en dag o göra de urtjusigt.. Lite fuskigt! Men mkt mkt mkt fint var det iaf. O vi tackar valbo för flyttrea.
Låste helt själv idag också, ohhh .. Hoppas de blev rätt! Men varför skulle de bli de ?! Inget annat jag gör inom jobbet blir juh de.. En levande naturkatastrof var de va?

Mycket välbehövlig ansiktsbehandling idag också :) Fick öven brynen fixade helt gratis! Jag gillar Jenny på Karisma..  Mina bryn var som två taggbuskar, så jag är mycket glad att hon tog de initiativet. Thanks!

Imorrn åker LelleBus o HenkeChif på mässa, vem ska jag nu buusa med ?! SuperNiklas kanske, han har jag juh varit fööör snäll emot .. Måste komma på nå bra bara :P Jag tycker Angelica kan komma tillbaka från Thai nu iaf .. Har ingen att prata om alla helgers bravader med.. Tror faktiskt inte Mickemus eller Lellebus är så intresserade faktiskt .. =(

Nu ska jag nog måla naglarna, de behöver ett litet lyft efter en galen helg. Höhö!

3st imorrn, kan bli kaotiskt .. Men välkommen att fynda :)

ps. Mikkelrääv, han är bra roolig han .. Men vem är då roligast ? joo , Emeleee ;D hahah! Need på sådanna som dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback