28Januari

Ligger i sängen nu, har flyttat datorn till sovrummet :) Pretty nice förutom att de är liiite svårt att skriva liggandes plus att nacken/ryggen tar lite skada.. Men då råder vi bot på senare! Just nu är de bara en massa skööönt.

Tre stycken idag på jobbet gick väl sisådär, jag gjorde väl egentligen inte många knop. Men de kan man inte göra när man är "fast" i kassan heller. Micke o Niklas fick springa en massa upp o ner, in o ut på lagret osv osv, men de behöver dom =P Ramona kom dock o avlöste mig mellan luncherna, gick väl några skor o nån jacka då.. Aja, nog om jobbet!

Försökte mig återigen på en adressändring via internet med det går inte. Jag förstår mig inte på hur man gör med Bankid, man ska tydligen välja ngt som redan ligger på datorn?? Fattar nada.. Någon som känner sig manad att hjälpa mig? Vore juh kanon o få de undanstökat. Måste verkligen greja med fack o a-kassa också, suck! Så otroligt tråkigt, men ett nödvändigt ont. Känner lite smått panik o för tredje ggr måste jag skicka hem nya papper...Pust!! Sen ska dom fyllas i påmomangen!

Idag fick jag en bra start på dagen. Var på väg upp till bussen o precis utanför min port kommer en bil o vinkar med världens smajl, Lunka :P haha .. Då blev jag glad!! Tänk vad lite kan göra så mkt ..

Ah, somvanligt vid denna tidpunkt är de the kreuger som härjar på Msn.. men inte klagar jag för det, nejdå! Snarare tvärtom .. Vi har alltid nå trevligt att prata om o nå nytt att komma med! Sånt gillas.. Sen vad vi diskuterar är juh en annan femma som enbart stannar i vårt msn-fönster ;P Höhö!

Ihelgen nalkas depå, vet att några ogillar de medans andra gillar de =P Men de är juh bara sååå kul! Eller de har varit de dom senaste 2ggr, måste juh helt klart bero på de magnifika sällskap jag lyckats få med mig. Så nu håller vi tummarna för helgen ..Hörde jag skål eller?

Sen har jag nästan en plan, nästa sommar vill jag åka o jobba som reseledare .. Hur kul skulle inte de vara då? Jag är helt såld på den nya serien på 4an, Semestersvenskar! Vilket liv, vilket jobb .. Helt underbart o jag tror de passar mig.. Så nu är ett körkort närmsta mål, för de måste man ha .. Sen plugga engelska :) Ngn som skulle vilja åka med o leva livet ? =)

aja, nu blir de nästan att skalla kudden .. Lite mera snok först!

Harebratackhejdå!


Kommentarer
Postat av: sara

jajajaja jaaaa vil följa med :;P

2009-01-29 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback