2Januari

Kan säga att jag haft ett grym slut på 2008 och en någorlunda bra start på 2009 :) Tänker inte göra en resume på året, även om jag skulle vilja. Men orken finns inte! Jag lever på mina minnen av året ist!

I onsdags begav jag mig ner till Gagnef för att träffa Sanna igen efter 1år ifrån varandra. Sjukt underbart när man träffas igen och allt är som förr, det är då man märker vilken underbar vänskap man har. Jag älskar att vara i hennes närhet, hon gör mig hel och jag kan verkligen vara mig själv. Vi kan prata om allt o jag är så himla glad att jag har henne vid min sida. I just love that girl! När jag kom fram så åkte vi hem o fixade lite våfflor o bara pratade en massa, efter ett tag kom mossing o stefan också, trevligt! Dom hade jag inte träffat sedan Sannas studentvecka. Blir långt mellan ggr, men ack så kul de blir när man väl träffas igen.

När vi hade gjort oss klara så dök även LindaA o Elias upp :) knäppte första cidern o sedan åkte vi till Masgårds stuga som låg i en annan del av Gagnef ! När vi kom dit mötte Marcus oss, var också på Sannas student jag senast såg honom men han var sig lik :) Bordet var dukat o maten var nå grymt goood! Älgkött m potaitsgratäng o vinsås. Mumms, skulle kunna äta ihjäl mig. O till dessert blev de hemmagjord daimglass med knäcksås. Inte helt fel de heller.

Kvällen var iaf hur trevlig o lyckad som helst! Var ut på 00.00 slaget o kolla in raketerna o drack skumpa. Mkt mkt mkt trevligt. Sen körde vi igång med lite lekar o efter de gick klockan så himla fort så vi lära tyvärr åka tillbaka till sanna vid 4 snåret tror jag den var. Gjorde oss redo för sängen o sen somnade vi alla som stockar! Underbar kväll!

Igår så började vi lite sakta men säkert med en stadig frukost för att sen ta fyrhjulingen ner på sjäön o åka lite pulka. Gick bra tills vi märkte att bensinen var typ slut. Bara vända hem igen :P Men kul så länge det varade. Sen gick mitt tåg som var försenat o fybövölen vad kallt de var att stå. Mådde illa för att de var så kallt om fötterna!

kom hem vid 1700 med en mensvärk som hette duga, o gick o la mig vid 22.. har inte sovit som en prinsessa inatt kan jag lova. Magen har varit ett helvete så jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet, plus att min förkylning jag dragit på mig inte är att leka med heller. Så en bättre start hade man juh kunnat få ha tycker jag, men ett bättre slut kunde jag inte ens drömma om att få!

får se hur jag gör imorrn, vill inte smitta Angelica med en förkylning nu när hon åker till Thai om bara någon vecka. Bättre att vara hemma en dag för mkt kanske .

ha de bra nu ska jag kolla på tv o sen blir de tacos med systrarna o A :D see you!

tack alla som gjorde nyår så underbart! :) Hoppas på fler ggr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback