8Januari

Jag borde verkligen sedan länge ligga i sängen o sova tungt.. Men icke! Jag vet inte vad som hänt, men jag har haft jättesvårt att sova senaste veckan. Vrider o vänder, vaknar mitt i natten och sover oroligt helt enkelt. Kanske är det för att jag har mkt att tänka på just nu, de är både jobb, packning, flytt, kompisar, familj o mig själv. Inte helt lätt alla gånger, men de ska de väl inte vara heller...

Sofie har nästan nyss begett sig hemmåt, hennes bil hade frysit så Pappa Kjell fick komma o hämta henne. Lite kul tycker jag . Skadeglädje är somsagt den ända sanna glädjen =) spec i mina ögon ..mouhaha!

Sen har jag varit lite orolig senaste veckan, känts som om jag gjort något fel. Att jag gjort något som gjort att du blivit sur o besviken på mig, kanske är de så ? men jag hoppas verkligen inte det.  Kanske är de en orsak som gjort att jag inte kan sova ? Du betyder verkligen hur mkt som helst för mig Sanna! o är de något så hoppas jag att du inte är rädd för att säga det. Love dig min tjej! <3

Finns en låt som Melissa Hors sjunger där en mening lyder "O där sitter Sara, söta lilla rara underbara!" kommer helt osäkt att tänka min MIN Sara Maria Andersson. Henne saknar jag som en tooook! Känner att jag blit lite sentimental nu, men vissa kvällar kommer saknaden efter alla vänner som finns därute i Sverige, alla på olika ställen. Alla minnen dyker upp och ögonen blir snabbt tårfyllda och efter en stund känner man en tår sakta falla ner från ens kind. Allt vi gått igenom, alla roliga minnen, utflykter, äventyr, fester, skoldagar... Jaa, livet går vidare ! Men aldrig utan mina älskade vänner <3

Nej, nu måste jag skalla kudden o drömma sweet dreams ! drömma mig tillbaka till forshaga.. Det är där jag vill vara.

Pyssheej!


Kommentarer
Postat av: sara

ååå emelie.. vetu... tårarna bara rinner här för mig..... :'(.. saknar dej hur mycke som helst...! du kom verkligen och lyste upp mitt liv! tänker på dig ofta vännen! PUSSSSSS Å KÄRLEK!!!

2009-01-09 @ 12:01:29
Postat av: Sanna

Älskade Emeliee!! DU betyder så mycket, jag kan inte vara sur eller besviken på dig, helt omöjligt! Love ya vännen, alltid! PUSS PUSS PUSSSSSSS

2009-01-18 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback