13Juli

O har min lediga dag idag ! Underbart skönt måste jag säga  . . Även fast veckan blir lång sen , men de får den gärna vara. .

Igår var jag med min älskade systerdotter hela dagen, kärlek! Först var vi ute på en promme medans E & A tränade lite, sen hem o mysa . Käkade kycklingsallad o bara slappade .. Sen på kvällen blev de Tacos o sedan en film. Mkt trevligt ! E, Nelly o jag tog en promme på kvällskvisten, jädras skönt !

Lördagen var de jobb o sedan hem till E & A, träffa Nelly lite. Sen vidare hem o göra sig iordning för kvällen.
Började i Hillsta med Angelicas kompisar, sen vidare till Adde där det var massa boys. Lite stelt sådär när man inte känner en ända människa. Men de löste sig bra tillslut :P Åkte in på Lobby o där var de ett jäkla ös. Sjukt kul hade jag!
Jag o Lelle shejkade våra lurviga o vispade en hel del. Haha ! Ahh , fattar inte att man kan ha de så roligt jämt.
Living the dream .

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller 20 , paniiiik ! Är de meningen att man ska bli vuxen nu? 20 har alltid varit så stort, men fan .. jag känner mig fortfarande som 15 o att man går på Haga .. Ingen skillnad sedan dess. Tragiskt eller magiskt ?

Idag ska jag baske mig färga håret, sådeså!

Ha de bäst :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill också ha ett syskonbarn som man kan leka lite med då och då =)

Jepp 20 är man faktist, känns inte :S

Angående ditt sms häromdagen förresten, jag ber om ursäkt men såg det inte förrän på eftermiddagen å då var de ju stängt :S:S Sorry, säg till nästa gång så gottgör jag dig, hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback