17Juli

Klockan är 21.30 o det är fredag , somvanligt känner jag mig otroligt rastlös när de vankas helg o jag sitter hemma. Ska jobba imorrn så vill inte bege mig på nå större äventyr. Men Edsken vore jätteroligt, spec när de varit så fint väder. Har aldrig varit dit upp kvällstid heller. Men men .. Jägarna på svt1 är helt ok de med ;)

Idag har det gått snabbt på jobbet, nu är de Lelles tur att gå på semester . . Puh ! Nu är alla på semester , utom ja .. 3veckor kvar . Wosh! Men men , spar de bästa till sist ! =P

När jag kom hem från jobbet tog jag mig an de berg till disk jag hade, fy17 vad jag spar på mig innan jag diskar. Måste bli ändring. Blir så fint i köket bara man får bort högen! Städade lite också, men är inte klar. Råka hamna här o framför tv ist. Men nästa projekt är utan tvekan sovrummet, där var de länge sedan jag gjorde något. Byta laka o damma kan verkligen behövas .

Sen till nå oväsentligt . . Vem ska ge mig frulle på sängen på måndag när jag firar min 20:e födelsedag? Det har jag gått o tänkt på hela dagen . Har alltid fått det, nu får man vakna upp ensam o käka två törra mackor för att sedan bege sig in till jobbet. suck! Tur jag har festen på lördag iaf . . =) Men födelsedag i sig är något speciellt, men inte nu . . Aja, de är till o vara märkvärdig . Men jag gillar o hålla på traditioner ! Bara att inse att man bli äldre. . .

Äh, nu ska jag göra ett sista ryck så de är helgfint :) Imorrn är de eventuellt tjejkväll här hemma . ! Kan bli mkt trevligt . .

Have a nice weekend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback