19Juli

Haft en otroligt myisg helg trots allt :) Trodde jag inte när jag satt här i fredags . Men Sofie kom förbi o berättade lite om sin vistelse på Hultsfred, sen åkte vi till hennes nya lägenhet! Åh så fin . . Jag vill också flytta . .
På lördagen blev de jobb, mkt lugnt ! Tiden gick ändå ganska snabbt . . Sen hem för att möta upp Pernilla, Maya o Sofie på ica, vi skulle handla lite inför kvällen. Blev hemmagjord pizza, mys, prat o trevligheter hemma hos Barbro (sofies faster) på altanen med massa hundar. Hur trevligt som helst ! Måste göras om .. :) Sov kvar där o gick väl o la oss 0300 sen upp i morse kl 09.30 för en promme med samma gäng ! Gick upp till edsken o vände. . Lite trött är man nu trots allt ! haha ... . .

Nu har jag precis kommit innanför dörrarna, ska väl börja göra mig ordning. Erica ringde igår o sa att jag skulle göra mig klar till efter 17.00 med finkläder o lite smink . Undra nu vad min familj kommit på för suprise såhär dagen före min 20årsdag =P Spännande ! Jag tror de blir käk någonstans :) Det visar sig! Men lite nervig är man allt, man vet aldrig vad som kan hända när min familj är i farten . .

På lördag är de fest också, ska bli kul :) Blir till att planera o göra klart ALLT i veckan ! Är juh lite som ska göras om man säger så. Hoppas alla som sagt att dom ska komma, kommer . Vore juh lite synd annars ! Åh, mina favoriter kommer o jag är så glad att jag äntligen får träffa alla igen o att dom kommer för min skull :D yeeeees !

På onsdag är de falun som gäller, John Lindberg trio spelar på torget o jag o Ida ska in o shejka våra lurviga till världens bästa band ;) Får se om de blir lite gott o dricka eller om man spar sig till helgen. =P Borde fixa en klipptid på torsdag då jag är ledig o färga håret också .. Några solningar ska hinnas med också! Ser ut som ett jävla helvete, o de vill jag inte göra på lördag :) Pepp pepp!

Näe, nu ska jag testa lite kläder till kvällen . . Berättar mer senare! Kameran blir med dagen till ära också ;P




Kommentarer
Postat av: Denise

nämen tjenare :D

ja det hoppas jag också :D allt bra med dej då?

ha de!

Postat av: Pernilla

Vad kul med överraskningar =) Det borde man få oftare, hihi =P

Längtar till helgen ja!

2009-07-20 @ 21:40:08
URL: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback