21Juli

Ah, då har denna dag bara flygit förbi också . Stressen börjar komma, det är mkt nu !
Festen ska planeras in i minsta detalj, eller ah typ iaf . . Men jag börjar komma igång, inhandling o lite mer som ska göras. Sen kan jag inte göra mer förrens på lördag. Imorrn ska jag gå första rundan på systemet iaf, hoppas de går bra! haha . . Blir flera vändor dit under veckan, kan inte ta med allt på bussen hem . Dessa ggr önskar man att ett körkort låg i plånkan. men men ! De kommer väl de också. .

Nu har jag äntligen tagit fingret ur o färgat håret, helt solo även :) Har inte kollat i spegeln ännu, men snart ska jag platta håret o hoppa i sängen.  Hoppas jag slipper lägga i mer färg ! Skönt o ha ett moment avklarat. 
Har även solat , både igår o idag , hur underbart som helst ! Bruuuuun . . Eller ah , röd iaf. ;) Blir en ggr till innan festen.

På torsdag är jag ledig , då ska jag o mamma handla inför festen. Måste även försöka hitta nå kläder att ha på mig :) Vill inte ha ngt som jag haft förut. Får se vad man hittar på!  Beror lite på vart vi handlar också. . Helt galet att de är på lördag. Här har jag gått o "planerat" i över ett halvår, o nu är dagen kommern . Sjuuukt ! Mina underbara vänner kommer hit , samt vännerna härifrån :) Ska bli så kul o få visa upp alla för varandra . Nu kommer de flesta få ett ansikte på alla, o de kommer underlätta så mkt för oss när vi pratar om allt senare =)

Näe, nu ska jag sova . . Blev alldeles för sent igår!

Ses snart gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback