1Juni

o ingen Moster har jag blivit ännu .. Men snart så ! 3-4 juni tippar jag på. . Pyret är mer än välkommen vilken dag som helst iofs, gärna inatt så jag hinner träffa den innan jag åker till Ayia :) Slipper jag ha dåligt samvet också.

Igår var de en mysdag , åkte upp till Edsken i det helt underbara vädret o solade :) Man var juh lite trött efter helgen , no more no less !  Fan kung på att inte bli bakis ja :) Tackar vi gudarna för ! Haft en grymt rolig helg. Tack alla inblandade :)
Låter bilderna tala för sig själva.. haha

Fredag:




Lördag:


Ah, galet roligt iaf :) Nu är jag hyyypertaggad till Ayia, åker på måndag o de kommer bli den roligaste veckan på väääldigt länge! Woop . Nu ska jag sova!

Bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback