22Juni

Dagarna bara passerar , usch .. Midsommar är över, känns knappt att de har varit.  Midsommarafton hade juh kunnat sluta på ett roligare sätt, min jacka vill jag helst ha tillbaka .. Imorrn blir de polisen ! åhhh, jag som tänkte att det skulle finnas en snäll själ som hade fått fel jacka med sig hem bara , men ah .. ser inte så lovande ut just nu. Även om jag fortfarande hoppas :)

Kvällen i sig, ah vad ska man säga ... Gaaah att några få personer kan förstöra så mkt på en ynka kväll! Man aja , de var juh inte första ggr vi bråkar o tjaffsar, lär inte vara den sista heller. Usch! Ta tag i ditt liv o ditt förhållande så kommer det nog sluta bra för dig med!

Lördagen var ganska deprimerande, blir så besviken på mig själv. Sov mest hela dagen! Sen blev de ladda om o styra kosan till Sändy o börja om innan hammarby, o vem hade trott att kvällen skulle bli så fruktansvärt lyckad som den blev. Inta jag iaf, men klagar inte heller! =) Visst har man lite vaga bilder, men av de jag kommer ihåg gaaaah!
Ge mig midsommardagen o hammarby igen !

Idag är man tillbaka på ruta ett o verkligheten . Dagarna går på jobbet , väldigt segt . finns inte så mkt o göra! Men ah , pengarna rullar in o de är väl det som är huvudsaken i det stora hela.

Iomed att min jacka är borta är även mobilen som låg i fickan fortfarande försvunnen vilket innebär att jag är helt okontaktbar =/ Känns förjävla illa! Handikappad på nå vis, uscha mig! Så vill ni ha tag på mig så får ni leta upp mig eller skriva på fejjan . Ska kirra mobil så fort som möjligt så jag kan börja ta in anmälningar för min fest, vore töligt o gå miste om några bara för att mobilen är borta.....

Nu ska jag sova!

Godnatt min skatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback