23Juni

Idag har jag gjort en massa nytta, elller iaf två saker =P Satt i telekö till Polisen i över 30min på jobbet, gaah . När jag väl kom fram var de till växeln ett ex antal ggr innan polisen i Hofors svarar. Nä, då hade dom ingen Hittegodsavdelning eftersom den var stängd över sommaren. Jaha, neh då tyckte han att jag skulle vända mig till sandviken, vilka skickade mig vidare till Hofors , ett jävla tjat ! Så min jacka är inte återfunnen, det suger ! O jag tror inte någon åker in till sandviken o lämnar in jackan på deras Hittegodsavdelning, så nu ser jag bara ett mörker kring detta. Suck!

Spärrade mitt SIM-kort också, så nu ska jag få ett nytt med samma nummer :) Det gjorde mig fruktansvärt glad ! Himla underbart att inte behöva byta nummer, gör väldigt mkt. Så de kommer väl i slutet av veckan om jag har tur, nu ska jag bara kirra en mobil också. Tålamod!

Men somsagt i tidigare inlägg, man är sjukt låst utan en telefon .. Testa o lev utan er egen en dag, helt galet vad man kan vara beroende av något så litet ! Ingen kontakt med ngn . . .

Nu har vi börjat rea ner massa på jobbet :) Rea är juh alltid kul !

Imorrn ska jag in till Gefle efter jobbet o dejta Kreuger, de var inte igår! Fybubblan vad jag saknat henne . Men nu jäklr har vi tre hela veckor att ta igen o de ska vi göra över en bit kinamat, sen slaggar jag där :) Kan nog inte bli så mkt mysigare. Längtar! Hoppas dagen på jobbet imorrn går snabbt :)

Aja, hejja Sverige :) 1-3 !

Ah visst ja , Grattis Andypändy på din 30årsdag :) Gott med fika på kalas idag! Presenten är på G , snart så .. höhö!

Nu ska jag sova o drömma sweet dreams om dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback