26Juni

Hej hej , hallå :)

Nu är jag äntligen ledig o får njuta av de helt underbara väder som vi har. Imorrn blir de steka som gäller o jobba upp brännan sen ayia som försvann på planet hem. Jag längtar så sjukt mkt ! Blir Edsken o bara vara . . Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Underbara helg ! Välkommen .

Idag har de varit en ganska dyster dag på jobbet, men vi gör de bästa av situationen o försöker koppla bort allt. 
Vi har trots allt roligt ändå :) o jag älskar mina arbetskamrater <3

Ikväll är de trubadur i Edsken, vill mkt gärna åka dit. Men har ingen cykel o vägrar motionera upp dit solo =P
Sitter o väntar på att Sofie ska höra av sig o överraska mig med att åka upp o kolla in allt folk :) Det är juh så mkt folk som ska dit, eller som redan är där.

Näe, nu ska jag avrunda o göra mig lite iordning o sedan skriva ett drygt sms till Sofie  =) Dock är hon ganska otaggbar, o har hon bestämt sig för ngt, då blir de så . Haha! Vi hoppas på de bästa ikväll <3

Kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback