4Juni

4 dagar kvar tills vi sitter på flyget , eller rättare sagt är på Ayia o svänger våra lurviga :) Ohhh .. Jag älskar tanken på det! Ja ja ja , ge mig söndag och tiiidig måndagmorgon , närmare bestämt 0700 :) Längtar till vi sitter där, på stranden , solar o solen bränner mot min kropp . Hör vattnet o vågorna mot stranden. Drinken i en hand, solglajjerna på, bikinen på o mina underbara vänner o partymusiken runt mig. Tror helt ärligt jag kommer vara i mitt eget paradis !

Väskan är packad, musiken på mobilen laddad, tågbiljetterna beställda. Nu är det bara Sverige-Danmark kvar, sen åker jag :) Ohhh , det är nära nu kära vänner !

Blev bjuden på Tacos av E&A idag , mkt treevligt o skratta av sig lite. Men tycker iaf att Sickan kan komma ut nu! Annars så håller jag tummarna på att han stannar inne en vecka till ;) Näe, kanske inte för Ericas skull, utan mest min egen. Är man ego så är man ;D

Sista jobbardagen imorrn på över en vecka :) Senast man var ledig så var väl på ett lov , o det känns väldigt längesedan! Men sen har jag typ 6veckor o jobba innan semester igen. Men mkt hinner hända innan dess.. Mmm, jag älskar sommaren!

Fan, inte gjort spec mkt åt min fest heller .. Gahh! Jag som haft datum spikat så länge, ända sen i december.. O ändå är man ute i sista minut. Men några inbjudningar är ute iaf . Värst är det att få tag i alla utomstående från klasen. Men sms är skickat, o jag får helt enkelt förlita mig till Facebook o hoppas alla kollar den, samt mailen! För nå på posten lär jag inte hinna .. Ska fixa det nu tillomed!

Harebra hejdå!



förövrigt måste jag bara säga hur otroligt snygga våra nya jobbarkläder är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback