1Mars

Usch, dagarna bara passerar o man hinner egentligen inte med ... Men 1mars idag, holy vad tiden går!

Nu har jag nästan nyss kommit hem från Fielden, vart gästis igår. Mkt trevligt måste jag erkänna :) Var inte så mkt folk som jag trodde de skulle bli, men rätt folk var det iaf o de gör juh väldans mkt. Jag, kreuger o Ellen möttes utanför Fredda o där var de några få personer. Mkt trevligt med massa snack om allt från plattänger, hår mm till killar o förhållanden. Vid 23 begav vi oss mot metropolen o där satt Boel i insläppet, stackarn! haha .. Massa mysig musik o nice stämning! Dock röck det väldigt mkt i dansnerven under gårdagen men inte fick man brassa loss på dansgolvet inte. Nej, fick tygla min energi ist. Det var synd! Hade velat svängt mina lurviga lite, men sistadansen fick man juh iaf o det är juh alltid lika mys ;D

Frulle med Sändra o Tess, mkt roligt ! Givande o behövande att prata igenom gårdagen :P Sen gick jag hem o kollade på tv, åt massa mat, för ovanlighetens skull en söndag, o sen kom moster o co ner o fikade. Blev massa tjatter o de är juh kul.

Åkte med Morfis o Moster upp till Hofors, o nu har jag precis ätit klyftpotatis o kött. Hoppas jag inte blir dålig eftersom köttet legat i kylen upptinat sedan i torsdags kväll .. Nervööös! Men potatisen var inte alls god. Mjölig o bläää! men ah , då åt man juh inte lika mkt heller.. O de är juh mkt positivt.

Imorrn är det jobb, känner mig inte så motiverad men de hinner väl ändras :) Ikväll är de Beck o sen sängen! måste sova ..

Ha de supeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback