22Mars

Ohh, läskigt på Beck just nu .. Pang pang sa de bara o så var hon skjuten! Konstiga människor ..

Haft en mkt bra dag iaf, bästa söndagen på länge! 
Vaknade imorse pigg o utvilad, inte alltför ofta de händer... Fick sms av sofie o vid 12 tog vi en långpromme runt hofors :) Mkt skönt ! Var väl ute iaf lite över en timme . Sen kom Evven på besök, inte ofta de inträffar heller lär jag säga. Men kul när de väl händer :) Vi satt o lyssnade på musik, o helt plötsligt dyker de upp ett ansikte o en människa i dörröppningen till vardagsrumet, skriker till av rädsla.. Fågel-Ingvar hade kommit ner för att säga: " Ni spelar juh musik så hela huset skakar"  Pangtjong sa de i dörren o ut gick han .. Jävla idiot jävel!! Bara komma in sådär .. Ska spela fågeldansen för honom ngn dag.  Jaa, vi spelade hög musik .. Men hur ofta är jag hemma o gör de då? en söndageftermiddag även ... Gasch, lackar ur totalt .. Change subject!

Nu på kvällskvisten gick jag o even hem till E o A , drygade oss somvanligt med Andy.. men innerstinne tror jag han tycker de är kul ;) Mouhaha! Vi har de iaf o de är huvudsaken .. Mat blev de också, gottisch!

Nu är de beck o sen sängen ..

Ledig dag imorrn o då blir de promme med Erica först, sen ska jag in till Gävle o hooka upp med Kreuger. Mkt trevligt, var ett tag sedan sist. Så de är på tiden :) ja ja !

puh, nu är de sorligt på beck .. Tårar rullar nerför min kind! ska fortsätta kolla...


Kommentarer
Postat av: sara

ja kommer te scotts! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback