29Mars

Hola!


Sitter o degar hemma i soffan, nästan nyss kommit hem från Fielden där de bjöds på mat :) Alltid lika uppskattat! Fick även med mig några matlådor hem. Tackarr!

Mått förvånansvärt bra idag, de kunde man inte tro igår.. Usch! haha ..På lobby var de sjuuukt mkt folk, alldeles för mkt enligt mig. Tappade bort mitt sällskap o sen fick man gå själv hela kvällen .. Blev knappt någon dans! Jag som längtat så mkt efter att få svänga mina lurviga. Får ta igen de nästa helg! :) Sprang mest runt o leta kändisar, vilket de var ont om. Hade mkt trevligt på förfesten hemma hos Katja iaf, vi pratade , åt pizza, fixade o dolade . Ja, mkt trevligt somsagt.

Nu ska jag knäppa på tvn o hoppas på att det plingar till i min mobil :) Vill de nu!

vet inte vad som händer, om jag gillar de eller inte .. Vilka känslor man har, finns de känslor? Mkt funderingar, men man ska sluta tänka o låta framtiden visa vad som händer.. Den teorin ska jag gå efter !

Bäst just nu är iaf Scotts o Larz Kristerz  <3 De är kärlek på hög nivå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback