2Mars

Först hade jag bestämt mig för att inte äta kvällsmat eftersom jag inte alls kände mig hungrig, men nu när jag sitter här känner jag hur hungern kommer ikapp mig. Så nu blev de till att koka lite makaroner o äta köttet som blev över från gårdagen. Mumms!

Dagen på jobbet har varit lite seg, vi började med att flytta provhytterna ner på junioravdelningen o där hamnade även alla väskor samt regnkläder. Det blev bra mkt bra :) Imorrn fortsätter vår resa.. Får se hur de blir i slutändan, kan kännas ganska oplanerat men vad vet jag . Angelica har säkert målat upp en bild i huvudet :) Kommer säkert bli helt jävla underbart bra!

Efter jobbet skulle alla utom jag jobba över, hade juh gärnat stannat kvar om man säger så. =) Ksg fotboll skulle dit o kolla in lite fotbollsskor, knäppa kort osv osv .. Aja, jag drog iaf hem med bussen halv 7 somvanligt.

På fredag kommer Sanna o Hanna hit :D Kommer blir så himla roligt. Håller på att planera lite vad vi ska hitta på .. Folkan på lördag, dock från 16 år. Känns liite sisådär men kommer säkert vara mkt kompisar där så får se vart vi styr kosan :P Fredagen bjöd jag hit Angelica också, hon skulle dock på bio. Men om den blir inställd joinar hon oss också, likaså Kreuger. :) Tjihoo! Kanonkul ska de bli! Looking forward. Underbart att ha ngt så roligt att se fram emot, iofs så brukar de hända roliga saker varje helg, men detta är något alldeles speciellt =) Extra ordinärt om man säger så..

Kollar advokaterna nu, fattar väl inte så jättemkt egentligen .. Inte insatt om man säger så =P
Nu ska jag kolla till mina makkisar!

Ha en fortsatt trevlig kväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback