31Mars

Puh, jag är helt slut i kropp o huvud .. Så trött att jag nästan kunnat somna ståeende på jobbet,. Har varit igång nästan hela tiden idag för att inte tröttheten ska komma ikapp en, men ibland är de oundvikligt. Gäsp!

Igår mådde jag inte alls bra, helt dizzy i huvudet o mådde illa som aldrig förr. Kom i vågor, men jäkligt drygt! Funderade många ggr på att åka hem, men jag behöver alla pengar jag kan få. Mådde bättre idag iaf :)

Nu sitter jag hemma o ska snart avrunda o tänka på refrängen ..

Förövrigt är jag väldigt trött på karlar, brrr ..

Imorrn är det 1april, då får man ljuuuga o busa :) Synd att Lelle är sjuk o Micke ledig, buhuuu .. Krya på dig Lelle, tycker de är dags för dig o dín familj att bli friska nu . Inte lika kul på jobbet utan dig =p Jag har buuuuusabstinens juuu..

näeh, jag har inget vettigt att dela med mig av idag.  förutom att jag kommer avlida av min klåda på mina been! Jag blir tokig!! tvi tvi tvi ...

Ha de bästis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback