3Mars

Har precis satt upp mina efterlängtade LasseÅberg tavlor i hallen, kände att de var dax nu! :)
Måste få lite mysfaktor i min lägenhet, lite hemtrevligt o ja , få den färdig helt enkelt.. Kollar på lägenheter på nätet o alla är så fint ombornade o ja , mysiga.. Min känns steril o tråkig, inte som mig . Samtidigt vet jag inte alls vilken stil jag vill ha, vad jag vill ha på väggarna, vilka färger jag ska satsa på i de olika rummen . osv osv. Då är de inte lätt att strukturera upp o göra de kooosligt heller. Men tids nog så!
Har även tagit hand om disken o skulle ha damsugit en vända, men de har inte blivit av än. Kanske blir innan sängdax, annars får de bli morgondagens uppdrag.
Vilket himmla sjå de är med damsugspåsar, damit ! inte bara o ta en förpackning o betala, neeh de är juh en hel djungel .. Fattade inget där bland hyllorna så jag sket i det, o tur som jag alltid har fanns de en i mitt städskåp, undra vad den kommer ifrån? Glad blev jag iaf :D:D Skjuter jag upp de problemet ytterligare..

Jobbet idag, no coment!

Imorrn är det Onsdag, o onsdagar är alltid lite småsköna för då är de bara två dagar kvar på veckan :) O speciellt denna Onsdag är grym för då är de bara två dagar kvar tills Hanna o Sanna kommer till mig!

Jag försöker få tag på folk, men vet inte om de är mig o min tele de är fel på eller vad det är, för ingen hör typ av sig tillbaka. Nej, de var bättre förr! Utan mobiler .. Nu går man o är orolig för att de antingen har hänt personen i fråga ngt eftersom den inte svarar eller om en annan gjort något fel . Suck! 

Sara, du kan väl iaf höra av dig när du läser detta.. Vet inte hur många ggr jag ringt till dig o dragit iväg sms utan svar!
Just miss you honey!

Har fått klagomål på förlånga inlägg så tänkte ge mig här :)
Nu ska jag gå o tvätta bort sminket o sen , ah .. Jag vet inte vad de blir sen!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback