4Mars

Sitter i soffan o gör min "dubbelhakövning" som kreuger har talat så gott om.. Glömmer dock bort att göra de varje kväll så vette katten om de blir ngt resultat, änsålänge ser jag ingen förbättring iaf. Men man måste väl göra som med allt annat, ge de tid! Man tröttnar juh ganska snabbt om man säger så, även fast de är en mkt simpel övning. . .

Solade idag efter jobbet, första ggr sedan oktober! Fy sjutton vad underbart skönt det var :) Blir imorrn igen så jag får lite färg till helgen, för idag blev de inte mkt av den varan. Gasch! Man blir så avslappnad o drömmer sig bort till varmare breddgrader.

Appropå varmare breddgrader, gud vad jag verkligen vill åka iväg o jobba som reseledare :) Tror de skulle kunna vara något för mig faktiskt. Åka till ett varmt land, gudia, serva och underhålla människor dagarna i ända. Fyfan vad roligt o inspirerande! Sommaren 2010, då ska jag söka mig ett sådant jobb. Sen om man är rätt person enligt dem är juh en annan femma, men söka ska jag göra iaf ! Helt grymt roligt ! Jag älskar o avundas de i tvprogramet Semestersvenskar som är i Thailand o jobbar.. Mitt kall i livet? Iaf så känner jag att jag måste åka iväg o göra något annorlunda, prova på o testa lite utmaningar. Träffa helt nytt folk, möta en ny kultur och bara leva i nuet! Ta dagen som den kommer. Den ena dagen kommer knappast vara den andra lik, det är det jag eftersträvar i ett yrke. Variation o människor runt mig! Im just loving it, även om de har sina för o nackdelar. Men fördelarna överväger något så enormt ! Hoppas detta håller i sig, just nu vill jag åka imorrn o komma tillbaka när jag känner mig redo igen, kanske om 6månader - 1 år :D

Pratade med Hanna idag, =) Lovely! Vi kommer ha de så grymt kul. Sanna bangade pga dålig ekonomi, tråkigt tycker jag . Men man kan inte vara med på allt . Vi ses snart iaf :)

Näh, nu börjar klockan ticka på lite, så sängen kallar .. Får se hur brun jag är imorrn :D Yeah!

Pusshej o ha det bra!

ps. Satt nyss o tänkte tillbaka lite. Jag saknar min klass så enormt mkt ikväll! Alla underbara stunder, upplevelser, fester, skoldagar, skratt, gråt,  jaaa allt . Ibland kommer saknaden såhär krypandes fram o växer sig så enorm att man bara vill brista ut i gråt o åka tillbaka o leva forshagalivet en ggr till med alla igen. Det finns nog inga som inte gått på skolan som förstår hur man känner sig. Ibland när man är som mest deprimerad så finns de bara vännerna ifrån forshaga som kan trösta en, förstå en o verkligen stötta . Jag behöver er kära vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback