5Mars

Tror detta ska bli mitt nya turdatum faktiskt :) Jag ska ta de från början ...

Ja, det hela började med att jag imorse skickade ett sms till Tilda om min kofta som jag måste ha glömt där tidigare o tänkte att Hanna kunde ta med den till mig imorrn. Där har vi de första, den låg där :) Lycklig blev jag eftersom jag tycker om den väldans mkt .. Då kläcker tjejen ur sig att matchen hon skulle spela på lördag är inställd, så då började jag nästan hoppa med fötterna i taket. Tvingade med Tilda hit, o där har ni det andra :D Tilda åker med Hanna imorrn, o då kommer alltså två av mina favorittjejer hit o jag älskar det!
När jag senare på lunchen gick ner till Expert för att höra vad jag kan göra med min kamera, för er som inte vet har jag blivit av med den efter en utgång på kharma, men jag har haft en känsla av att den inte är stulen. Har letat överallt med inte hittat den. Så ja , nere på expert sa dom att försäkringen täcker allt UTOM stöld. Jaha, ja jag får väl köpa ny kamera då tänkte jag .. Går tillbaka till jobbet o får ett samtal av Sofie, hon har hittat min kamera i hennes bil :D Tjihoooo! En sten lätta från mitt hjärta o de var som jag kände. Tackarr vi gudarna för!
Sen kommer de sista, nyss hörde Åppin av sig o ville vara med imorrn =) Kan de blir bättre? Hoppas kexet också vill joina oss så blir vi iaf 5st från klassen, en liten reunion ! UNDERBART!

Skulle precs börja städa här hemma när jag märkte att damsugaren fortfarande inte vill suga upp allt skit på golvet. o ja , de suger rent ut sagt ! Faaan, jag som skulle städa innan man får finbesök imorrn. Men snälla päron som man har så erbjöd sig pappa att damsuga med deras om jag gjorde klart allt innan så de bara är att suga igenom lghten :)
Även att man fick en potatisgratäng o rostbiff till helgen :D Underbara människor finns verkligen!

Nu väntar jag på att sofie ska ringa så jag kan få min kamera, kan bara tänka mig vilka bilder som blev knäpppta på kharma senast. haha! Galet roligt var de juh.. Hoppas på lika mkt drag imorrn, men med 3 dubbelt så mkt människor kan de väl inte bli annat ? :)

Nu ska jag bädda rent i sängen!

ps. Solade idag igen, ser ut som en ångkokt kräfta =p men hellre de än ingen färg alls .. hoho!

Kommentarer
Postat av: MUM

Nu tar MLI det lugnt i helgen tänk på att du är värd och har gäster:)

2009-03-06 @ 16:14:56
Postat av: therese

kul att du fick tillbaka kameran jönsson, slarver :P

du får skicka över lite bilder till mig sen, men du är ju aldrig inne på msn samtidigt som mig tkr ja ;P

2009-03-11 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback