11Maj

Tjenixen Blixten !

Näe, de är bloggtorka nu . . Aldrig förr inträffat, vet inte vad som hänt! Kanske är det för att mitt liv är så ohändelserikt o ointressant just nu. Det händer inget förutom jobb,äta,sova o ngn film då o då! Kul liv man lever .. . Men de ska ändras på , håller på att planera för fullt. Försöker tänka ut vad jag vill göra med livet, vad man vill åstakomma. Vilka äventyr o upplevelser man ska ta tag i . Men det är mkt jag vill göra, men vågar man allt? Det visar sig ..

Åhhhh, dagens tyyyp första sms ramla in nu . . Undra vem de kan vara ?!  spännande ..

Imorrn är jag ledig =) Alltid lika underbart måste jag erkänna .. Eller ibland är det juh inte de heller , aja .. men ni förstår vad jag menar! Ska åka in till Valbo med Sofie på eftermiddagen, sen får vi se vad som händer. Sova ut ska jag göra, även fast jag gjort de i helgen också! Grymt skönt ..

Kände mig så pigg o utvilad imorse =) Längesedan sist!

Vilka ska ner till Karlstad 22-24Maj då? Vore juh intressant o veta ....

Nu ska jag kolla tågtider ..

Harebratackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback