16Maj

Står återigen en lördagmorgon på jobbet :) Har varit här sedan 0930, räknat kassa osv . Nu kom Lasse också .. Det är bra, för jag gillar inte att vara här själv, det är stort o mörkt ! Man vet inte vad som lurar bakom hörnen ..
Nu trilla Lellelitoo in också ... " Tjaaa Jönsson" ! Usch, det låter så Karigt .. Men aja , man får väl bjuda på de ..

Efter jobbet blir de hem o städa iordning lite för vid 1900 kommer tjejerna på besök, vi ska tjöta lite o bara ha de gött :) Kanske kommer bli hur trevligt som helst.

Näe, nu öppnar vi om 8minuter.. Om man ska göra ett liiiiitet ryck med städningen ! Go o glá keschoklad...

På onsdag åker jag till min favorit av alla favoriter :) WOOOP !

Kommentarer
Postat av: Lelle

Och Lellelito låter lite väl flickigt lär jag säga. :P

Postat av: Emelie

Nehejdå! ;)

2009-05-18 @ 13:42:06
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback