18Maj

Ohhh,  känns som om jag flyger på lättare moln . Vet inte vart jag ska ta vägen! Är taggad till tusen . . Nu är det bestämt ! Jag o Camilla åker tillsammans med Johanna o Frida till Ayia Napa den 8Juni . Imorrn bokar vi resan :) Fattar ni eller ?! Woooop! Har fått semester också. Helt otroligt!  Vi ska äga cypern den veckan ;) Kruxet nu är ju att få tag på lite fickpengar . Blir till att leva fattigt i Juni :P Jag hoppas man kan lösa deklarationspengarna på nå vis.. Mamma ? ;D

En annan rolig sak är att jag fått förlängt till 1januari :) Känns helt underbart gött o nu behöver jag inte tänka på jobbsökande o boende förrens nästa år ;) YES!

Ahhh, går inte att beskriva glädjen just nu .. Åker den 7juni ner till värnersborg till johanna o sedan åker vi dirr därifrån till Landvetter o flyger till Ayia :) Enklast så o då får alla åka tillsammans .. Johanna o frida blir dock där två veckor, jag o Camilla åker hem efter en . Känns som om det får räcka ! =P

mindre än 3 veckor, mkt som ska inhandlas o planeras .. Plus Karlstad på de :) Blir till att kika efter en bikini o lite sommarkläder nu :D Wooop Woooop! Hoppas inte priset har ändrats radikalt tills imorrn =(

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback