22Maj

Sitter nere hos älskade i Karlstad nu :) Hon jobbar o jag har inge vettigt att göra . Har städat ihop sedan gårdagens bravader iaf :) Ingen sol är det ute heller så man kan bli lite brun. Funderar på att ta mig till ica snart o inhandla lite grejer o mat inför kvällen. Studentfest på Arena, har ingen aning om vilka man kmr stöta på . Lite spännande sisådär :) Roligt ska de bli iaf.

Resan till Ayia bokades i tisdags, så den 8juni åker vi :) Ska bli helt sjukt underbart ! Sola,bada o massa party :D
Living the dream !

Igår så kom Mats o Jonte hit, vi snicksnacka lite, rökte massa vattenpipa o drack vin . mkt mysigt! Har dock alltid en förmåga o bli för mkt när man bara sitter o tjötar. Vi drog på donken o åt mat o en jättegoood glass. marängswish, typ :D Jammie! Robban o Falk var också förbi en sväng, mkt roligt :D

Näe, om man ska ta sig för o göra ngt .. Känns dumt o sitta här när jag vet att flera från skolan är i stan, men vart? Varför hör ingen av sig .. :( Aja , bara att invänta Hanna o Sara sen!

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Paulina

åh, ja & min kompis drar också till napa den 8 Juni :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback