27Maj

Okej, det har blivit ganska glest mellan blogginläggen nu . Men jag är sjuk efter helgen o har helt enkelt inte orkat eller prioriterat detta. Men nu blev jag sugen, även fast jag inte känner mig pigg på det. Ska göra mitt bästa enbart för er skull kära läsare :)

Helgen i Karlstad var helt underbart rolig! Som alltid .. Dock kanske lite för mkt av de goda, men är man i karlstad så är man. Haha !

Ah, som tidigare nämt har jag åkt på världens förkylning såhär före bessmerfesten o ayia! Inte bra , inte bra .. Men käkar c-vitamin förfullt o dricker te o tar det easy :) Laddar batterier helt enkelt! För jag tänker fan inte vara sjuk när vi åker o ska ha helt galet kul. 

Har, med hjälp av en underbar vännina vid namn Tilda, tagit tag i min 20årsfest nu :) Inbjudningen är klar , så den ska bara ut till alla i klassen o sen övriga folket som ska få sig en ! Tack för sparken i arslet vännen. OSA är senast 5juli, så de måste juh ut helst innan jag drar till Ayia, men då ska jag hinna få adresser tills dess också :S .. Hjälp med med detta snälla! Ni i klassen vet juh vilka ni är, ni övriga kan jag adressen till =P tror jag ..

I helgen är det Bessemerfesten , som jag längtat =P 2 år sedan sist, förra året var jag för sleten efter studenten o dess roligheter :) Fest fest fest blir de denna helg. ( Om jag piggnat till mig dvs)

Idag var de bal på akademin, ett årsedan en annan gjorde entre o hade en 7jäklans rolig kväll :) Fy vad tiden går fort. PÅ fredag är den ettårsedan studenten också. Vart tar tiden vägen o vad har man åstakommit de senaste året ?! De skulle jag vilja veta. Kanske ska läsa lite gamla inlägg o se.

Förrsten, ah blir ett jäklans långt inlägg. Men har juh inte sumerat Nöjesfesten! Fy vad de var skoj att träffa alla gamla goda vänner igen :) GALET är det rätta ordet. Träffade folk som man inte sett på 1 o 2 år, men när man stod där o kramades o nästan grät så kändes de som om man senast såg dom igår. Allt är så himla naturligt på akademin. Sjukt underbart ! Gaash, jag trivdes som fisken i vattnet.. Ge mej en ny återträff, typ NU :D Love it!

Ahja, nu ger jag mig för denna ggr..

Imorrn fyller papie, grattis till honom :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejsan hoppsan!

Du verkar ha haft en vild och galen helg, hihi =) Trist bara att du blivit sjuk, de måste ändras. Ser fram emot imorgon =)

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback