11 November

Onsdag , oh älskade onsdag :) Snart är ännu en vecka passerad o helgen står utanför dörren ! Som jag älskart . . Kommer bli en superhelg, dels för att jag har en ledig lördag, hur underbart är inte det ? Sen så spelar JLT på Lobby/Livingroom på lördag o vi är ett litet gäng som ska dit o svänga våra lurviga till de ljuva tonerna. Sjuktpepp! Sitter o lyssnar på skivan nu, grymtbra. Tack Lelle! ;)

Fördriver lite tid iväntan på bussen, ganska skönt o bara sitta o ta de lite lugnt innan jobbet. Idag står de uppack på schemat, började med lagret i måndags men de tog Angelica över nu när hon kom tillbaka. Så hon får väl fortsätta med de så hon vet vart alla grejer finns eftersom jag ändå slutar snart . . .
Vi har fått lite nya saker, mkt fint faktiskt :) Fråga gärna om ni funderar på något !

Näe, nu ska jag avrunda . Time att dagen till ära ta Fjällrävenjackan o vandra den långa biten till bussen. Ikväll blir de städning/diskning eftersom jag sköt på de från igår då jag o Pauo gick o kolla lite på Hockey o en korpinnebandymatch, mkt trevligt ! Shit, you looking good my friend . Miss you , miss us . .

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hmm, den sista kommentaren i din blogg, undrar vem den handlar om ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback