14 November

Idag är det dagen som jag o Ida väntat på så himla länge , äntligen får vi oss en dos av John Lindberg Trio :) Som vi ska skaka rooompa ikväll. Efterlängtat, sen att de är första ggr på 6veckor jag o Idabus ger oss in i dimman tillsammans igen är juh inte helt fel heller :) Jatack, en bra kväll blir det. Jennifer, Katta o Forss kommer att göra oss sällskap, kan nte gå fel ! Jag hoppas Sofie o Pernilla kommer över också, skulle vara så kul om vi blev det gäng som var sagt från början. :) Ut o skaka rooompa iaf, det är ett som är säkert.

idag har jag varit effektiv, började dagen med en två timmar lång promenad med Johanna. Alltid lika trevligt :) Sen gick jag direkt ner till Solarieöarna, hade tänkt att sola 2 ggr så man får lite färg, men det var lite hett så jag solade bara 18.20min. :) Får räcka! Sen hem o städa lite, duscha, mat o nu sitter jag här. O klockan är bara 15.00 =/ Vad ska man fördriva tiden med nu då? Förslag . . .

Ska koppla in stereon i datorn, men de går juh på 2 sek. . . Ah, får väl hitta på något!

http://open.spotify.com/user/xem3liex/playlist/6arUmL4SPhy3ql2j23nanl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback