18 November

Onsdag, halva veckan har gått. Underbart ! Snart är de helg igen, känns som ett evigt tjatade om dessa underbara helgen, men de är juh då det händer :)

Idag är jag ledig, har varit ute o gått med Sofie. Blev en kortis på 45min då båda var helt lam i benen efter gårdagens promme på kvällskvisten. Haha! Men bättre än ingen promme iaf. Har precis duschat, vet inte vad jag ska göra under dagen. Träffa Johanna o kolla om hon kan färga mitt hår :) Vore toppen! Städa/diska borde jag ta tag i , men jag har ingen ork. Spelar ingen roll hur länge jag sover, lika trött för det. Men aja , snart vänder det väl kanske.

Gårdagen hade juh kunnat få en bättre start iaf, missförstånd hit o dit. Bara att inse hur olika folk är, och tur är väl det. Men ibland känns det lite väl, men jag tänker inte gå in mer på det mer än att jag blev helt chockad o mållös, "Jasså, vågar du inte öppna dörren? Ska jag behöva stå här tills du ska till jobbet?" . Hej, jag stod i duschen med musik. Jag stör mig fruktansvärt mkt på de där sms, grymt förbannad. Måste radera det så jag någongång slutar störa mig !! En liten grej har blivit stor, tjolahopp! aja, nog om detta..

Imorse när jag slog upp mina två blå var de , somvanligt, världens liv i trapphuset. Grannungen fortsätter med sitt bankade på dörrar o plingar på konstant. Han är 1,5 år , kan man bli arg o ryta i ?! Mamman skriker o kan inte prata svenska, när ska dom anpassa sig? Damp ner ett brev på golvet, tänkte inte mer på det. .
När jag sen skulle upp såg jag att de låg ett vitt kuvert, helt blankt . . ? Öppnade o de var ett handskrivet brev, de stod ungefär såhär ;

Hej!
Är det du som kontaktat sociala om ensamstående mor med barn? Ring polisen istället då sociala inte gör något åt problemet. Hälsningar. Vilket sammhälle vi lever i.


Detta är i mycket korta drag, men de var skrattretande. Jag har absolut inte anmält min granne till sociala, även om man börjar fundera vad som händer bakom väggarna mer än ofta. Men det måste varit någon som gjort det tidigare eftersom dom vet att sociala inte gör något?!  aja .. Vad gör man?


Lördagen blev riktigt lyckad iaf . Vaknade upp igår helt blåslagen, fråga mig inte hur jag lyckas varje gång! Men jäklar i min låda vilket ös. Vi började kvällen här hemma, spårade väl ganska tidigt :P haha . .  Big John fick givetvis vara med, o han gjorde det bra ! Åkte in till sandviken o lyssnade på JLT <3 Kärlek! Fy fan vad bra dom är, som jag o ida öste. Hoppade, skrek o dansade. Förstår inte vad dom gör med oss ?! Crazy är rätt ord. Mildt sagt !

Ah, mkt lyckad kväll iaf o jag hoppas de inte dröjer länge till nästa :) hih. .

Snart äre julboooord :D :D Göttmos!

Bjuder på några av MINA bilder från helgen ;




Kommentarer
Postat av: Pernilla

VAd nyfiken jag blir, vad är det som gör dig mållös, vilket sms!?

Läskigt det där med brevet förresten, undrar vem de var som släppte ner det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback