2 November

Ojojoj, redan andra november . Vart tar dagarna vägen?

Helgen har varit riktigt fullspäckad, men ack så rolig :) Började ju fredagen med jobb för att sedan stressa hem o fixa inför maskeraden. 30min tog de, sen var jag klar ! Är man snabb så är man. Men fyfan vad hemskt dåligt jag mådde när jag var klar. Min outfit var kanske de fulaste man kan sätta på sig, skulle alltså vara en hippie. Jag höll många ggr på att bryta ihop, men kunde verkligen inte banga. Alltså kan man sumera kvällen som ful o fullast i Hofors. Gaaad !
Alla på maskeraden var så himla fina o piffiga, gjorde inte mitt självförtroende bättre. Menvafaan, jag hade varit ful i sexiga kläder också. haha ! Erica o Sandra hade planerat massa lekar o delat upp oss i lag för att undvika gruperingar :) Jättebra fixat o fruktansvärt roligt !Tack så mycket för den festen, nästa år blir de mindre alkohol för min del iaf ! Folkan , vi tar de en annan ggr ;P

Vaknade upp på lördagen med lite skallebank, no more no less. Tog två alvedon o sen var man i full gång igen, tror alkoholen aldrig gick ur. Snurrade på bra hela dagen . Skööönt ;P
På eftermiddagen åkte vi ner till Torsåker o käka middag o umgicks :) Haha , mkt roliga syskon man har . .

Tog bussen till Gefle o Sändy på kvällskvisten o började om, o jävlar vad vi började om ;D Men tacka gudarna att man var i bättre form på lördagen än fredagen iaf. haha . . Vi gick på heartbreak, där var de mkt folk o superbra musik! I just love it :) Dansade som tookar, dock blev de lite långdraget då vi gick dit tidigt för att vi skulle komma in. Tack tjejer !

Idag har jag jobbat, trodde jag skulle vara helt slut. O de har jag väl också iofs, men övertrött o bara skrattat hela dagen. Lelle beskriver mitt skratt som att ett brandlarm går. Lite väl o ta i tycker jag ;P Men med Mickey o Lellebus på jobbet idag så har jag verkligen inte kunnat hålla mig för skratt . . Yees, Noo! Buff på dig du ! HAhahahhahahahahahahhahahahaha .. .  Ja, jag vet . . Jag har lite dålig humor ibland ;)

Nu ska jag ge mig!

Pussokram vi syns på stan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback