22 November

God morgon alla pigga o glada!
Det är iaf vad jag känner mig idag, både pigg, utvilad o glad :) Härliga söndag! Sovit så underbart gott inatt, vaknade för en timmesedan o nu sitter jag bänkad framför idol. Såg inte de i fredags, eller har inte sett de senaste 4 avsnitten faktiskt.

Idag blir de lugnt o ladda upp inför veckan :D Mkt jobb på schemat! Ska ner till Torsåker o äta med la familia, det brukar kunna bli mkt trevligt :) God mat en söndag sitter aldrig fel heller. Mums! Undra vad de bjuds på idag?!

Calle är bäst! Gud vad bra han är , min calle kristiansson . .Favoriten från första början :)


Cause we belong togheter,




Kommentarer
Postat av: Mum

Det blir Kassler, broccoli och potatisgratäng, sedan pepparkaks rulltårta med lingongrädde;)

2009-11-22 @ 13:28:39
Postat av: Pernilla

Mums!!

Vi går väl imorgon Emelie?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback