25 November

Hälsar återigen lönen välkommen in på kontot :) Nu känns det bra igen!

Har nyss tillsammans med Pernilla gått vår vanliga runda till morgonpromenad. Alltid lika skönt, även fast de är jobbigt att gå upp men när man väl är uppe så är det nemasproblemas :D Blir lättare o lättare, undra om de är vår 5e eller 6e vecka nu som vi går ? Sjukt duktiga är vi iaf ! Självpepp är bra har jag hört . .

Sitter här i min ensamhet nu o väntar på att få gå till bussen, hade kunnat tagit den tidigare men känner ingen lust idag. Tycker det är ganska behagligt o skönt att bara sitta o ta de lite lugnt innan jobbet, man vet aldrig vad man har att vänta sig när man kommer dit. Idag ska jag iaf bjuda på lussebullar, hoppas dom blir omtyckta o uppskattade :) Tog med några extra utifall någon saknas idag, Mickey är ledig så han ska få en imorgon :D
Är man inte snäll så säg ?!

Onsdag o helgen närmar sig med stormsteg, jippie! Har en mkt bra helg att se framemot, dumt o längta egentligen. Jag menar, de går ju så snabbt ändå. Men kan ändå inte låta bli :D Hoppas den blir som man förväntat sig, om inte ännu bättre !

Hoppas ni alla får en superbra dag !
- Det ska jag se till att ha iaf.

Thank you for all that you´ve done for me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback