5 November

Torsdag, denna vecka har speedat på lika snabbt som de tidigare. Usch! Eller på ett sätt är det givetvis skönt, men tycker det går alldeles för snabbt. Man hinner liksom inte riktigt med . Men man bli mer medveten som äldre, sen har jag hört att de vänder vid 25 ;) Hoppas !

Idag är jag ledig, mkt skönt :) Ska ha en "ta-hand-om-mig-själv-dag"  . . Eller vad vi ska kalla den ?! Har varit ute o gått med Erica o Nelly i över en timme i snöyran, mkt skönt men känner mig lite tung i benen nu såhär i efterhand. Gôtt ! :) Snart ska jag gå ner på hallen och sola lite, känner att de verkligen behövs. Har inte solat sen jag var i Ayia Napa typ, o de är väldigt längesedan. Angie är på Lanzarote, så blekast på Intersport vill jag inte vara. Den äran får nån av grabbarna ta ;) Har även damsugit o plockat lite här hemma, behövs alltid. Men jag förstår inte, jag har så himla lite saker o ändå lyckas de bli så fruktansvärt stökigt. Huabua ! Förstår inte den mattematiken. . Men så är jag inge bra på matte heller, lyckades med 1poäng klara nationella!

Senare ska jag ev träffa Ida som varit på praktik i singapore 5veckor. Oh vad brun o fin hon kommer vara :) Fin är hon alltid iofs. :D Får se när hon har tid, annars styr vi upp helgen !

Imorgon är det jobb 0800-18.00 , äntligen har grabbarna fattat att man kommer långt med ett fint lager :D Jag är glaad! Vet inte hur många gånger jag försökt säga detta men ingen lyssnat, men nu har dom själv kommit på det o då tar vi tag i det. Tackar gudarna för det ! :D

Efter jobbet är jag bjuden hem till Sofie o Glenn på lite mat, kanske hur trevligt som helst :) Idol blir de nog också, o efterrätt var givet :D Mumms!





Bäst just nu :) Lyssna o njut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback