14 Oktober

Äntligen hemma från jobbet ! puh, är helt slut i ryggen . . Dont ask me why ! Haft det ganska lungt idag, inte så mkt folk, inga leveranser, allt är uppackat o klart typ. Känns ganska skönt, men ändå inte. Har varit så stressigt ett tag o helt plöstligt bara tystnar det. Aja, kommer väl en skopa till snart !

I helgen är det World cup i bandy, de största arrangemanget i Sandvikens historia, rätta mig om jag har fel. Det är mycket ryssar som är ute på stan o handlar, negativa med de är att dom verkligen inte kan kommunicera. Varför läser inte dom engelska i skolan? Går dom ens i skolan? Aja, shoppa kan dom iaf o de är vi tacksamma för :) Så ska väl inte klaga heller, men jag anser bara att jag påpekade överstående.
Imorgon o på fredag har vi extra öppet till 19.00 , puuh . Men det är positivt, mer pengar till mig =D Två dagar kan tillomed jag stå ut med att jobba över lite extra sådär. Hoppas de är folk som utnyttjar det bara!

Jag har äntligen en ledig lördag, känns som om jag inte haft de sedan semestern. Iofs har dagarna o veckorna gått så himmla fort ändå. Men ändå. Iaf så ska min älskling till systerdotter döpas i Torsåkers kyrka på lördag :) De ska bli så mysigt. Tvivlar inte en sekund på att hon kommer sköta sig galant =) Mosters hjärta!
Nelly Emelina Jönsson , är de inte vackert så säg ?! :)

Kankse ska uppdatera er nyfikna om hur mitt kosttillskott som jag börjat med fungerar. Jag har nu ätit två tabletter om dagen sedan i måndags o tycker mig faktiskt att dom fungerar. Sen om det är psykiskt eller inte kan jag inte svara på. Har inte haft denna känsla i kroppen tidigare när jag försökt med samma saker utan tabletter, så lite hjälper de nog allt :) Tar en innan min dagliga morgonpromenad som nu är varje dag ! Den ger mig en lättare mättnadskänsla och jag blir piggare, helt fantastiskt :D Sedan tar jag den andra ca 6timmar efter då jag är på jobbet, de blir alltså mellan 12-13.00 då jag är som hungrigast o väntar på lunchen. Tar den tsm med ett stort glas vatten o vipps, så försvinner hungern  ( mkt beroende på vattnet också, givetvis) men mättnadskänslan tar vid och när jag ska äta min matlåda behöver jag inte alls lika mycket. Sötsuget är helt borta o det är fantastiskt underbart o slippa ! Äter lite frukt osv under dagen också. . Jag har inte vägt mig då jag inte haft tillgång till våg, men mätt har jag gjort o på tisdag ska jag kolla hur det ser ut igen, eller om jag väntar lite längre =P Änsålänge känns de ingen skillnad viktmässigt, vi får se om de kommer eller hur de blir. Hoppas !!

Too much . .

Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback