16 Oktober

Jag är så trött, så trött ! Fy . . Helt slut i kropp o huvud. Känns som det blir en tidig kväller, ganska skönt det med.

Idag så trotsade vi regnet, jag o pernilla :) Vi är så duktiga ! Verkligen . Imorrn blir det promme igen, en senare sådan dock. Ack så skönt de ska bli ! Ser fram emot de. Tror de gett lite resultat iaf, fått höra lite positivt. Tackar! Bara att fortsätta. .

Imorrn är de dop, det ska bli trevligt :) Efter de ska jag styra klackarna mot gefle o utgång! Jag är sjukt laddad, faktiskt. Ska bli riktigt roligt !

fick mina maskeradkläder idag, ojojoj! haha . . fybubblan hur jag kommer se ut =P

Jag är så glad, men ändå så splittrad i alla mina beslut ! fan . . hur lyckas jag jämt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback