17 Oktober

Idag är det en stor dag för vår familj. Vårat älskade lilla nyskott ska döpas, Nelly Emelina Jönsson <3
 Det ska bli riktigt roligt. Kommer inte ihåg när man var på ett dop senast. Måste ha varit när kusin Emma döptes o vi sjöng, vilket var 9år sedan om jag inte är helt ute o cyklar. Gohjärtat börjar juh bli stor, redan 4månader.
En av många dagar att minnas.

Kan inte med ord beskriva hur skönt det var med sovmorgon imorse. Ahhh! Känner mig lite som en nya människa. Gick o la mig vid 23.00 tiden igår så har fått sovit massa timmar vilket är välbehövligt. Klockan 09.45 ringde klockan o då var det dags för promenad i det helr underbara höstväder vi har idag. En timme somvanligt med Pernilla. :) Det är så skönt ! Är glad att man kommit igång med promenaderna nu, för givande är vad det är. Snart borde de bli lite resultat också :)

Sitter o bara tar de lungt nu, ska hoppa in i duschen o sedan göra mig klar för dopet. Men har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha för kläder. Men de brukar lösa sig! Efter dopet ska jag in till Gefle o Sändy . :) Det ska bli riktigt roligt. Bara prata o jag ska dricka lite vin, vet inte hur pigg frugan är på det. Men de visar sig ! Sen ska vi på Interpool en sväng o efter det hålla tummarna på att vi kommer in på Hartan :P 23 där idag, men kommer vi inte in så får vi ta oss någon annanstans då. . =D Tänker inte längta till 23årsdagen bara för det liksom .haha

Näe, nu ska jag göra ett ryck !

Hoppas ni får en bra lördag gott folk, det vet jag att jag kommer ha ! Pusspåer!






En bild på världens vackraste fruga :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback