21 Oktober

Känns som det är en kamp mot tiden, klockan, dagarna . . Det går så fruktansvärt snabbt ! Ännu en dag har nu lyckats passera oss med allt vad det innebär. I mitt fall har det varit en trevlig dag. :) Hur har er dag varit?

Jag började med min numera vanliga morgonpromenad tillsammans med Pernilla 06.00. Efter den gick jag hem till Nelly o var barnvakt åt henne medans E & A jobbade. Hon sov länge gohjärtat, men vaknade upp med världens smajl. Uhj vad glad hon kan göra en ! Vi käkade lite mat o myste lite, sen begav vi oss ut på en promenad. Hon var inte lika glad då, grinade o härjade. Men tillslut somnade hon. O självklart ska moster hålla på med vagnen i trappor osv så man vaknar. Dumma dig! Hon fick inte sova ordentligt. Men vi fortsatte o tog en lur på sängen, myyys . Sen var de dags att gå upp till Hanssons med Pernilla. Men de gillades väl inte så mycket, tror Nell hellre hade varit hemma o lekt . Men det gick bra ändå :) förutom att hon var grymt trött. Hoppas hon sov gott när vi gick hem sen iaf ! Första gången jag har Nelson under en längre tid, svårt o veta varför hon grinar, när hon är hungrig osv. Men de kommer :) Vi har iaf grymt roligt tsm!

Jag var helt slut efter att jag lämnat av henne så det fick bli en powernap på en timme när jag kom hem :) Gud så skönt ! Nu kan man väl inte sova ikväll ist. . Men det får jag ta tag i då ist. Är trött nu o vill bara att bonde ska börja så man får gå o lägga sig sen.

Imorrn är de torsdag, nedräkning inför helgen :) Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska gå ut i Sandviken på E-type eller i Gävle ! Förslag?

Ahmen ne, tänkte att jag skulle bli lite djupare idagens inlägg men jag orkar inte !

ha de toppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback