23 oktober

Sitter o lyssnar på E-type nu , mer tillbaka till 90-talet kommer man nog inte :P Men ikväll ska jag kastas tillbaka till de ljuva nittiotalet med E-type på scen på Lobby Nightclub ! Jag lovar att jag ska headbanga liiite med honom, en ggr iaf. . minst! Ska bli superkul ! Har laddat för detta hela veckan, gått som på moln o varit supertaggad :) jeeej! Hoppas det blir en toppenkväll!

Idag har man jobbat 10-14 . Det är så himla skönt o komma hem en timme tidigare :) Timmarna går snabbt o vipps så slutar man. Sista timmen är riktigt jobbig, men tack o lov slapp jag den idag!

Har egentligen inte så mkt att dela med mig utav idag. .

Igår var jag barnvakt åt Nelly tsm med Emma, vi kollade på idol, åt god mat o kollade på film :) Mysigt! Sen att Nelly är ett gudabarn är juh en annan femma. Hon är så himla snäll, aldrig några problem att ha henne :) <3 Hjärta!

Näe, nu ska jag höjja volumen o sätta på This is the way o längta tillbaka till solbergadiscona på mellanstadiet :)

Ha en bra kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en toppenkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback