23 Oktober

LÖÖÖÖN!


Hej o alltid lika välkommen lön ! :) I just love you ! Fan vad skönt det känns med lite pengar på kontot igen, var inte igår kan jag säga. Denna månad ska spenderas på diverse saker . Iofs, de spenderas juh väldigt mkt varje månad . Bäst o passa på medans man kan . Om 2 månader står jag utan jobb :S isch ...

Fredag idag , o det betyder att de ikväll blir fredagsmys tillsammans med Emma Sjö o Nelly :) Inte helt fel lär jag juh erkänna. Ska bli riktigt trevligt ! Emma ska juh leka hemmafru o bjuda på lite mat. Serverad när jag kommer hem från jobbet, precis som det ska vara =P Jag klagar inte ! Alltså får Emma bli min dejt för kvällen. . Vi får leka lite Mamma, Pappa, Barn ;) hahah .. Idol blir de juh också, med rocktema.. Tror de kan bli bra!

Morgonpromenaden är avklarad o idag gick vi in på lite djupare diskussioner. Dvs Livet ! Alla verkar vara i någon slags 20årskris. Och jag sticker inte under stolen med att jag kanske är i den värsta krisen ever ! Vad fan ska man göra av livet? Borde verkligen göra allt som jag vill göra, just NU ! Kanske igår redan. . För snart är jag gammal o ska stadga mig . Helst i förrgår där, med det går juh inte. . Ah, massa tankar o funderingar som snurrar i huvudet ang framtiden. Tryggheten börjar komma ikapp mig o vill jag verkligen börja om en gång till ?

Nu är det plikten som kallar, idag ska det jobbas på :D tror jag . . heh! Vi har lite som ska göras om man säger så, som egentligen borde vara klart i måndags egentligen  . . Men de är somvanligt det !

Aja, nu ska jag ta tag i gaddarna o sedan runa till bussen. . Har jag sagt vad mkt jag älskar att åka buss? Så rogivande o underbart . . NOOT!

Puss o kleeeeeeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback