26Oktober

Dagen börjades somvanligt med en promenad tillsammans med Pernilla o Majsan :) Vi hade ett bra tempo o det kändes grymt bra. Käkade lite frukost, duschade o fixade iordning mig, kände mig ovanligt pigg o fräsch. Den känslan varade inte speciellt länge. Fyfan! På bussen kom ett illamående över mig, huvudvärk o rent konstig i kroppen. Tänkte inte mer på de, men när jag sen satte igång o jobba så var det nästan outhärdligt. Faan. . Jag har verkligen inte tid och bli sjuk nu. Det har suttit i hela dagen ! Gick hem vid 12.00 , kolla lite o har sen iprincip sovit hela dagen och ändå är jag helt slut ! Vet inte hur jag ska göra under morgondagen, som det känns nu så blir jag hemma. Kan inte koncentrera mig med denna känsla i kroppen, men kanske är de bättre imorrn?! Är de magsjuka fast jag inte varken spytt eller varit på toaletten? Lika bra o vara hemma kanske . . utifall att ! Men hur kul är det dåe ?! Dels för att jag förlorar pengar, men också för att de är så sjukt tråkigt att vara hemma.. Blä! Måste bestämma mig nu så jag kan meddela mina kära arbetskamrater.

Annars har jag väl inte så mkt o dela med mig utav . . Var ju ut på E-type i lördags, blev inte så mkt dans som jag hoppades på men jag hade kul :) Inte lika mkt folk som jag trodde de skulle vara, men de var bara positivt ! Nu kunde man röra sig lite bland allt folk. Mycket kändisar o de är ju alltid roligt !

På fredag är det maskerad hos syster :) jag ska fan må bra då ! Så är det bara. Emma Sjöstrand o jag ska juh vara samma, jag beställde mina kläder på nätet o hon köpte i butik. Kommer hon hem idag o har köpt precis lika mig :P hahah .. Ganska roligt ! ! Vi kommer vara grymt snygga, de är ett som är säkert iaf. Ohjaa!

Im pepp!

Nu ska jag sova, vi hörs gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback