4 Oktober

Finns inte ett ord som kan beskriva den trötthet jag känner  just nu. Ögonen går i kors hela tiden, svårt att hålla dom uppe. Men det är det värt :) För gårdagen var riktigt kul o avslutades på absolut bästa sätt ! De tackar vi för.

Trots allt strul under gårdagen med våran tjejkväll så blev det juh bra tillslut ändå :) Jag, Maya, Pernilla o Sofie träffades o åkte o käkade på Depå. Pratade o skrattade en massa, brände verkligen i magen. Älskar mina tjejer! Fy 17 vad roligt vi hade. Senare tog vi bilen hem hit o kollade på körslaget och drack lite cider o vin. ( jag o sofie). Pauline stackaren som också skulle med skadade sig på innebandymatchen i fredags så hon var inne på röntgen osv under kvällen igår. Korsbanden är inte OK :(

Vi knäppte massa kort o lyssnade på musik, sedan drog jag o sofie till Depå medans maya o pernilla avrundade o åkte hem. Det var inte mkt folk, men fler än vad vi trott. Det var roligt :) Vi dansade, tog oss en shot o fortsatte dansa hela natten. Eller ja , till stängning iaf ! Därefter var de våran tur att avrunda.

Imorgon är jag ledig, verkligen skönt! Men är hellre ledig mitt i veckan än måndagar. Veckan blir så himla lång nu, men men . Skönt o va ledig två dagar efter varann också :)

Idag har jag varit o kollat på innebandy, skittråkig match så vi gick hem tidigare. Suck ! Nu har jag ätit o väntar på bättre tider tror jag. Försöker låta bli att tänka, men det är svårt. Men det går :) Ska inte förstöra detta nu! Noway, ta det som de kommer och för vad det är ! Jajjemän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback