5Oktober

Min lediga dag idag :) Började den med en promenad imorse klockan 06.00 tillsammans med Pernilla. Shiet vad mörkt det börjar bli. Nu måste jag införskaffa mig en ny reflexväst då min försvunnit. Det är läskigt o gå genom hagaparken, man ser liksom inte in i skogen. Vad som helst skulle kunna lura därbakom ! Fyyy. . Läbbigt! men ack så skönt efteråt. Speciellt när man får krypa tillbaka ner i sängen när man kommer hem :) Somnade o vaknade av att Sändy ringde o var påväg halv 12 !

Vi har ätit på parma, pantat flaskor, pratat, ätit glass, handlat o varit barnvakt åt Nelly medans Erica tränat o Andreas har ryggskott. Är nog bara för tävlingen på lördag ;) haha . . Jag hejjaar iaf på ditt lag A :D

Nu har jag precis lagat en matlåda till imorrn. Det blev potatis, köttbullar, brunsås o lingonsylt. Har varit sugen på det ända sen förra veckan. =) Mumms. .

Jag har små fjärilar i magen, gaaaah!

Imorgon ska vi simma, så sängen kallar på mig :) Skönt o sova lite.

Hoppas ni haft en bra dag kära läsare !

Goderafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback