10 September

Känner mig rent ut sagt som ett slakt! Har varit seg hela dagen , orken har inte varit på min sida men ändå har jag kämpat på som 17 på jobbet. Känns bra såhär i efterhand! Men var nära o falla ihop några gånger, fattar inte. Hoppas jag inte är påväg o bli sjuk nu . Har inte tid, o vill framförallt inte! Var inte länge sedan jag hade samma känsla i kroppen, då var jag deckad 3dagar =/  Har ont i benen o ryggen, ögonen o huvudet är ovanligt tunga ! Sover nog bort det, imorrn är man pigg igen ! :) Dels för att det är fredag, men också kanske för att min kropp behöver sömn. Även fast jag sovit fler timmar senaste nätterna än på många år. Kanske de som är fel? aja ..

Har iaf flyttat allt på den långa väggen ett snäpp idag, plus hängt upp lite nytt :) Nu är de fräscht igen! Sen har jag även ändrat o donat lite på jackväggen, eller den som ska bli det iaf. Kommer bli bra o nu känns de som att vi kommer komma en liten bit påväg :) Ska fortsätta imorrn för då ska alla jackor som ligger på lagret ut ! Hängde upp Burton också, jävlar vad snygga jackor :D Hoppas de kommer mer, samt kompletteringar! Känner att jag är på G , hoppas de håller i sig!

Tagit ledigt för att åka på min intervju också .. Ihh! På onsdag, måste boka bussbiljetter också. O läsa på lite om företaget. . Måste förbereda mig i tid. Börjar på söndag ;) Haha .. nej men varför ska man skjuta upp allt? gaasch, men ingen annan än jag som kan ändra på det. .

Klockan är ställd på 05.40 för en morgonpromme med tjejerna ! Var ett tag sedan nu tyvärr. Men bättre sent än aldrig :) Hoppas jag kommer upp också!

Nu ska jag sova faktiskt.

På lördag, på lördag :)


Kommentarer
Postat av: Kruggan

ME LIKE!

2009-09-11 @ 15:47:04
Postat av: Klein

Kan du inte lägga upp lite bilder från dit hem? =) är lite nyfiken :)

2009-09-11 @ 21:25:02
Postat av: Emelie

Haha, mitt hem är inget jag stolt visar upp :P Men de finns bilder på bloggen . typ i februari eller ngt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback