14 September

Helgen avklarad med bravur :) Var lite motigt ett tag då jag kände mig förbannat krasslig. Men man är juh inte den som spottar i glaset så att säga! Åkte in till Gävle o Emelie efter jobbet i lördags, började lite smått med spel tsm med Boel, Malin o Emelie. Mkt trevligt! Sen ramlade det in lite annat folk o de var mycket skoj.
Fummlade oss vidare till Heartbreak där de var bra ös o mkt folk. Dansade en massa o hade trevlans. .

Igår vaknade man upp i soffan hos Kreuger, hade snarkat en massa :/ Förbannade förkylning  . . Men nu är de bättre! Tack för en trevlig helg.

Har varit ute o gått med tjejerna nu på morgonen, friskt ute o de är så skönt :) Kankse man kommer i säng i tid ikväll. Hoppas kan man juh alltid.

Kanske fick fetaste dissen igår, men frågar man inte så får man inget veta. . Hade väl egentligen inte räknat med att du skulle stå med öppna armar heller . Men somsagt, hoppas kan man juh alltid ;p

Nu ska jag börja bege mig mot bruket o inhandla lite frulle, hade inget ätbart hemma. Så kan de gå när man är ute o rumblar på helgerna o inte håller sig hemma o hushåller :) Men de är de värt !

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback