16September

Då var man åter på hemmaplanen igen  . . Borta bra men hemma bäst, är de inte så det är? Måste erkänna o säga att jag är helt slut efter dagen i huvudstaden. Gud som jag gått, o gått o gått !
Fick stressa till bussen imorse, tidsoptimist som jag är. Väl framme i sthlm så gick ja o kollade vart jag skulle vara så jag hade de klart, sen såg jag att jag hade med mig presentkortet från smycka så tänkte att i stora staden måste dom ha nå snygga klockor till mig. Letade, o letade, letade lite till o ännu lite mera. Hittade fan inte någon butik.. . Klockan tickade på o jag blev stressad. Gick till hotellet o satte mig, inväntade min intervju. . Klockan fortsatte att gå, ingen kom . . Jag började bli nervös, när klockan blev 13.01 så gick jag till receptionen ( hade även pratat med dom tidigare o de sa att de ev kunde vara intevju i lobbyn) och frågade ifall jag var på rätt adress. Naturligtvis var jag juh inte det ! Paniken bara flög igenom kroppen, ringde de andra hotellet o han sa att dom hade börjat intervjuerna redan. Gasch, kutade dit och satt o väntade, o väntade o väntade. . Tårarna kom lite lätt, detta var juh min chans! Har jag missat den nu ?! Så jävla typiskt, klart de ska hända mig . .Alla tankar rusade genom huvudet. Tillslut kom en tjej o jag högg henne efter att ha suttit o väntat över en timme. Hon sa att de absolut inte var några problem o att vi skulle lösa detta :) Tackar gudarna för det !

Själva intervjun gick ok, varken bra eller dåligt. Hon berättade mest om företaget o frågade varför jag hade sökt o vad jag gjorde nu. . Jag utmärkte väl mig inte spec mkt heller, jag sa de jag kände o var ärlig. Hoppas de duger ! Skulle vara så kul o få komma iväg o göra en säsong :) Håll tummarna!

Nu ska jag sova, snaaart  . Imorgon är de promme med sofie 06.30 =) Skööönt!

aja, nu vet ni iaf .. Min lyckodag idag , eller inte . . Förövrigt hittade jag en smyckabutik, men inte fan hade dom nå klockor :( guuud! Vad ska ja då köpa?!

Puss o godnatt!

ps.
Vill även passa på att gratulera min älskade vän Hanna på födelsedagen :) GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!

Ush, jag vet precis hur hemskt den där känslan är när man får reda på att man är på fel plats vid rätt tid :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback