20090909

Måste först be om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen ! Vet inte vad som hänt, orkar inte blogga på samma vis som förr. Antingen börjar man väl bli vuxen, eller så är man lat. . Jag vill tro de förstnämnda, men tror med på de sista ;) haha! Fruktansvärt lat nuförtiden . . usch!

Vad har hänt sedan sist då?

En utgång utan dess like i lördags, fybubblan vad kul det var :) Lobby nightclub o massa hoforsare ! Haha , ganska komiskt faktiskt.. Skaka rompa så det stod härliga till, tror hela golvet svajja när en annan shejka som mest. Men de bjuder jag på ;) Grymt roligt var det iaf ! Maria fick ett infall när vi skulle åka hem, på med rocken o göra oss osynliga .  Hahaha! Ah, jag säger bara ; Favorit i repris tack! :)

Hade min lediga dag i måndags o den spenderade jag somvanligt med Erica o Nelly :D Alltid lika trevligt! Skruttan hade varit o fått spruta, hon var lite ledsen o de skar verkligen i hjärtat när hon grät så tårarna sprutade. Men hon var glad emellan åt o då försvinner allt, då finns bara hon, o hon är juh verkligen helt underbar vårat lilla tillskott ! Var barnvakt senare på kvällen, då sov hon mestadels men vi fick oss lite mys tsm :) Jag älskar det!

På jobbet går det segt, det är så mkt som ska göras men man vet inte vart man ska börja . . I vilken ände, vad ska prioriteras, vad ska vara på lagret? Hur ska man få plats? Hur ska vi bygga? Vad ska frontas? Vad ska ligga på bord ? Gaaah, både jag o Angie är helt snurriga . . Skulle behöva oss ett skjut framåt, en liten spark i rätt riktning. Jag har iaf tagit bort allt bad, o plockat undan den mesta sommarrean . .Känns som det är dax att lämna plats åt hösten/vintern nu. . .

I helgen är de Gefle som gäller, sjukt taggat :) Yeeeeah!

Nu ska jag snoka lite, sen sova gott o drömma sött :D

Ha de !

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tjoho!

Skönt att få dansa av sig lite ibland ;)

Sugen på egna barn snart eller? hihi

Kram Pernilla

Postat av: Emelie

Haha, Pernilla de ska mycket till innan jag ska skaffa ett eget barn! ;)

2009-09-10 @ 19:28:54
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback