21September

Mätt o belåten sitter jag även denna underbara kväll framför burken o tvn. Finns liksom inte så mkt annat att roa sig med, kanske borde börja läsa en bok? Plugga körkort? Skaffa en hobby? Ah, inte vet jag . Men måste finnas nå vettigare att göra än o sitta här iaf. eller? Ganska skönt ändå .. Jag gillar att ta de lungt, tända ljus, äta mat o bara vara . . Sitta på fejjan o uppdatera, läsa lite bloggar o bara andas .

Har fått en del gjort idag på jobbet, så himla skönt när Henke är uppe o styr upp lite så de blir lite gjort :) Det händer verkligen saker när han är i farten, fruktansvärt roligt måste jag erkänna! Älskar när det blir resultat, o bra sådanna framförallt. Sen att de är en ända stor röra ändå är juh en annan femma.

Nu tycker jag att jag har gjort mitt iaf, jag försökte. Mest för att se vad det skulle bli av de hela. Blev inget resultat, jag klagar inte. Blir bara fruktansvärt irriterad när man säger saker som man inte menar.

Helgen då, ojojoj! haha .. Jennifer, Ida, Forss, Josefin o Lina samlades hos Jennifer o hade väldigt trevligt :) Vi åkte vidare mot depå o där var de inge folk. Vi dansade lite sen gick vi vidare till Mona-Lisa, suck vilket ställe . haha ! Ni hör väl de bara på namnet =P Men där var de lite folk iaf. Sen gick vi till depå igen o träffade lite trevligt folk . . :D Ohlalaaaa . . Aja, kul kväll , tackar vi för!

Mådde då inte så jättebra igår måste jag erkänna, Ida var inte så pigg heller :P Men de redde upp sig lite senare. Mys med sofie framför Ensam mamma söker, omelett o lite godis ! Mumms. .

Nu ska jag sova, väldigt trött såhär på kvällarna . . Det är ju så skönt o sovaa!

Dröm sött o sov gött <3

Kommentarer
Postat av: idabus

Snacka skit...haha, nä du har rätt, att säga att man mådde prima den morgonen är väl kanske att dra ut sylådan och brodera ut det lite ;P



Tack för helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback