28September

Sitter o inväntar Idol, är lite nervös . Vill så himla gärna att Kalle ska få stanna! Han är bäst, ingen protest :)

Jag vet att de är lite dålig uppdatering här, men har inte så mkt att dela med mig av. Tror jag! Eller så är jag bara lat. Jag vet inte! Blir liksom aldrig av . Ber tusen gånger om ursäkt för detta missöde.

Helgen har inte varit som andra helger. Fredagen var rent kaos på jobbet ! Men så fruktansvärt roligt o jobba. Folk hela tiden o vi fick en riktigt bra kassa :) Alltid lika roligt! Lördagen var likaså, shiet. Skulle kunna jämnföras med julrusch. Ingen hann ens äta. . Folk överallt o ingenstans, pengar hit o dit, mkt jackor o skor gick :) Kul kul. Man var helt slut efter arbetsdagen då man satte sig ner o kunde känna efter.  När vi låst alla dörrar satte vi oss i fikarummet o öppnade första cidern/ölen. Mysigt o bara sitta o o snacka lite innan vi skulle vidare till bowlingen :)

Bowlingen gick bra, ovanligt nog. Synd att jag uner tidspress tappade sissta o hamnade tvåa. Men inte så illa pinkat det heller, enligt mig =P Efter så tog vi en promme ner till Henke där det bjöds på drinkar, mat o bra musik! Väldigt trevligt o framförallt roligt, intersportsandvikencrew är de bästa! Klockan tickade på o Jag, madde o angie bestämde oss för att gå ut på Lobby, de skulle vi inte gjort. Gud vad tråkigt det var ! Killarna stannade kvar hos Henke o spelade wiee, önskar vi varit kvar. Men men ! Sånt är livet. . Hoppas de blir fler ggr innan jag slutar.

Igår blev de tjejkväll, long time ago! Pratades massa strunt o skrattades en hel del. Somvanligt :)

Nu börjar Idol, tackohej!

GO KALLE !

I´ll do you like a truck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback