29September

Dagen började med lite motionssim dagen till ära :) Det var mycket skönt o välbehövligt måste jag erkänna, synd att de är så förbannat tråkigt bara. Segt på något vis. Men två dagar i veckan ska man väl orka! 45min simmade jag o Pernilla iaf o det är mycket bra om jag får säga det själv. Nonstop även :) Kändes i kroppen efteråt, ryggen smärtade rejält. Men ack så skönt!

På jobbet var de tänkt att vi skulle ta tag i en massa, bla underställ . Men vet inte vad som hände, vi plockade mest med smågrejer ist. Iofs så behövs de med, men varför blir de aldrig som man tänkt sig? Kanske för att ingen bestämt sig tillräckligt kanske. Man hittar nya saker hela tiden som ska göras ! Galet bra kassa senaste dagarna o det är juh huvudsaken :)

Imorgon ska jag in till frugan efter jobbet, äta lite mat o dricka lite vin :) Trevligt värre! Sen ska vi vidare till sandviken, kharma o quiza ! Hoppas på massa poäng denna ggr, sist blev de 10 av 16 möjliga. Vi ska skaka lite rumpa och säkert sjunga lite kareoke. Fyfarao! haha . .

Torsdag är jag ledig o då ska jag ta en sväng förbi en butik inne i gävle som har lite utstyrslar. Ska på maskerad sista lördagen i oktober, haloween dvs :) Ska bli fruktansvärt roligt! Sen folkan .. . SOM jag ser fram emot det. Efter de ska jag o Emma Sjö kolla in ngn sida som hon hittat på nätet o se vad dom har för roligt vi kan ha på oss . Det roliga är att man blivit tilldelad det man ska vara utan "värdarna" vilka är Erica o Sandra :)

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova :)





ps. Måste även gratulera en person som betyder väldigt mkt för mig i efterskott. Personen i fråga fyllde i fredags o jag gjorde inget annat än tänkte på den. Hoppas du hade en underbar dag :) Det är du värd, alla dagar.
 Du finns inom mig.




Kommentarer
Postat av: Tilda

maskerad viktigare än oss :(

2009-09-29 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback