3September

Aow, dagarna bara flyger iväg. . Nu börjar man inse hur snabbt livet kommer gå! Bäst att passa på o njuta av varje dag, även fast de är svårt vissa. Snart sitter man i gungstolen o tänker tillbaka på vad man åstakommit i livet, jag vill inte ångra något jag inte gjort !

Idag på jobbet har jag varit sjukt irr, de har nog märkts på mig . . Inte så mkt smajl på mina läppar om man säger så. Känner att man inte kommer någonstans alls. Ibland försöker man mer än vissa dagar, idag har varit en sådan men ändå så går de inte framåt. Man ser inget resultat !

Efter jobbet sprang jag hem o slängde i 2maskiner, sedan ner på hallen för att kolla årets första innebandymatch på hemmaplan :) Hofors-Storvik . . Åh jag blir så sugen på att spela, men ändå inte . . Kanske ska ge det en chans ? Men vet juh vem som kommer vara mest otränad, o jag gillar inte den tanken. Men man blir juh inte bättre tränad av att sitta här hemma framför denna dumburk.

Imorrn är det fredag, skönt :) Jag ska ta de lungt, jobba o sedan hem o plocka lite . Känns som om de är dags nu. Har skjutit på städningen flera dagar nu . .På lördag får vi se vad som händer ! Brukar alltid bli något lajbans.

Min intervju i sthlm börjar närma sig också .. Ihh! Jag måste börja förbereda mig o läsa på lite om företaget, boka biljetter o ladda för att göra grymt bra ifrån mig :) Vi får se vad de blir, men jag hoppas på det bästa. Antingen är det något för mig, eller inte . Jag har iaf ingenting att förlora på att åka ner. En utmaning och erfarenhet rikare ! Tackar !

Näe, nu räknar jag ner minutrarna tills att tvätten är klar , sen borde nog Mr. J dyka upp :)

Puss o godnatt! <3


Visst var man väl het 2005 ?
Haha, im dying . .

Kommentarer
Postat av: Tilda

Vad är det som händer i stockholm? Nu hänger jag nog inte med i svängarna riktigt tror ja

Postat av: Tilda

Vad är det som händer i stockholm? Nu hänger jag nog inte med i svängarna riktigt tror ja

2009-09-04 @ 09:14:00
URL: http://matildamagnusson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha snygging!

2009-09-04 @ 22:03:46
URL: http://www.onetaste.se/blogg
Postat av: Anonym

Hur gick matchen? :)

2009-09-05 @ 00:04:02
Postat av: emelie

Matchen slutade 10-4 tror jag , eller nå liknande resultat :) Tack Pernilla! haha .



Jag ska på en arbetsintervju för en säsong i alperna Tilda =P Deru!

2009-09-05 @ 16:57:04
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ojdå, men du är ju ingen skidmänniska. Tycker att Maxi i stan lät mycket, mycket bättre :D

2009-09-07 @ 10:01:21
Postat av: Jessica

Det kommer gå galant på intervjun, det är jag alldeles övertygad om. Du har bestämt dig för att du vill till alperna alltså? Härligt! Ses där:)

2009-09-07 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback